Friday, April 20, 2012

Min boklista

Böcker som jag ska läsa

Här kommer en lista på olika böcker jag ska läsa. På alla nya serier som här finns med kommer det bokrecensioner när jag läst böckerna:

1. En prinsessas dagbok: Prinsessa för alltid (10:e delen) av: Meg Cabot
2. Allie Finkles (6:e delen)  av Meg Cabot
3. Da Vinci koden av Dan Brown
4. Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer
5. Airhead av: Meg Cabot
6. Jagad av: Meg Cabot
7. Att vara Nikki av: Meg cabot
8. Samurajsommar av: Åke Edwardson
9. Nattens döttrar av: L. J. Smith
10. Att lura döden av: L. J. Smith
11. Förhäxad av: L. J. Smith
12. De utvalda: Bok 2: Monstrets dotter av Kristin Cashore
13. Jane Eyre av: Charlotte Bronte
14. Niceville av: Kathryn Stocket
15. De hemlösas stad av: Annika Luther
16. Sofies värld av: Jostein Gaarder
17. Systrar i jeans av: Ann Brashares
18. Systrar i jeans: andra sommaren: Ann Brashares
19. Systrar i jenas: tredje sommaren: Ann Brashares
20. Systrar i jeans: fjärde sommaren: Ann Brashares
21. Tvillingsjälar av: Jacquelin Wilson
22. Sanningen om Juliet av Lea Weatherly
23. Den osynliga av: Lise Indahl
24. Cirkeln av: Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
25. Eld av: Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
26. Hela Vampire Academy-serien av Richelle Mead
27. Hela Vampire Diaries-serien av L. J. Smith
26. Beautyfull creatures av: Cami Garcia och Margaret Stohl

Läst

Läst

Läst

Läst

Läst

Läst

Läst

Och, den här serien blev rekomenderad av min klasskompis Karin, TACK!


Läst

Läst

Läst

Läst


Samurajsommar blev rekomenderad av Isa, här hittar du till hennes blogg

Läst

Läst 

Läst

Här kom en till ny serie som blev rekomenderad av Nicole, här ser du hennes blogg

Läst

Det här är andra boken i en trilogi av Kristin Cashore. Jag rekomenderar verkligen första delen "De utvalda: Bok 1: Tankeläsaren",  och den sista boken heter "De utvalda: Bok 3: Bitterblue". Den har inte ännu kommit ut, i alla fall inte på svenska.


Läst

Läst

Läst


Läst


Läst









Alla lästa böcker är länkade till deras recensioner, klicka bara på bokens titel så kommer du till recensionen.

När en bok är läst stryker jag över den, på det sättet vet ni vilka som är kvar och vilka som är lästa.

Det här var då alla böcker (för tillfället alltså), men jag läser dem säkert i lite annan ordning än de står här, men jag kommer att läsa alla. Jag "rapporterar" efter hand(;

2 comments:

  1. DU DIGGAR SÄKERT MEG CABOT GANSKA MYCKE:)HUR E DE ANNARS O JÄTTE SNYGG DESIGN!!!
    LOVE YA 4-EVER<3333
    H. IZZA(ISA)

    ReplyDelete
  2. Haha, jo hon är en av mina favvo-författare(; Och jo ja mår bara bra, du då? Din blogg är också sjukt snygg! <3 U 2!!!
    H. Bökaren (Frida)
    PS. Jag tar gärna emot feedback om bloggen, är det något i "systemet" som behöver ändras enligt dig, så säg(;

    ReplyDelete